Adapter MAMIYA na CANON EOS EF potwierdzenie AF PROGRAM PRO

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Nowy

POTWIERDZEIE OSTROŚCI 

WERSJA PROGRAMOWALNA!

BLOKADA BOLCA PRZYSŁONY 

OSTRZY RÓWNIEŻ NA NIESKOŃCZONOŚĆ

GRATIS DEKIEL

INSTRUKCJA

Więcej szczegółów

350,00 zł

Add to wishlist

Więcej informacji

ADAPTER Mamiya 645 M645 (obiektyw) na CANON (body)

POTWIERDZENIE OSTROŚCI

WERSJA PROGRAMOWALNA!

PRECYZYJNIE WYKONANY.

OSTRZY W PEŁNYM ZAKRESIE, RÓWNIEŻ NA NIESKOŃCZONOŚĆ.

BARDZO PRECYZYJNY MECHANIZM BLOKOWANIA OBIEKTYWU.

UMOŻLIWIA SWOBODNĄ REGULACJĘ PRZYSŁONY.

IDEALNY DO ZDJĘĆ ORAZ FILMOWANIA.

INSTRUKCJA

W KOMPLECIE DEKIEL.

adapter Nikon na NEX

Przedmiotem sprzedaży jest adapter Mamiya 645 M645 (obiektyw) na CANON (body). Adaptery posiadają najnowsze oprogramowanie dostępne na rynku. JEST TO NAJNOWSZA WERSJA CHIPA. Adapter jest PROGRAMOWALNY, oznacza to że wartości przysłony i ogniskowej możemy w przeciwieństwie do zwykłego adaptera z potwierdzeniem dowolnie zmieniać.

Adapter umożliwia bezproblemowe podłączenie do body systemu CANON EOS doskonałych obiektywów z bagnetem M 645. Są to przede wszystkim słynne średnioformatowe Sekory ale też wiele innych bardzo dobrych obiektywów.

Adapter współpracuje ze wszystkimi lustrzankami cyfrowymi CANON oraz z lustrzankami analogowymi o mocowaniu EF.

Adapter prócz tego, że umożliwia nam bezproblemowe podłączenie szkieł z mocowaniem Mamiya 645 M645 do współczesnych EOS, cyfrowych lustrzanek Canona daje nam tak ważne wsparcie ustawiania ostrości. Tym co wyróżnia ten adapter od innych adapterów jest możliwość programowania z body aparatu żądanej wartości przysłony oraz ogniskowej. Jest to rzecz przydatna jeśli np. fotografujemy z użyciem lampy błyskowej (wtedy aparat "wie" jaką moc błysku ma ustawić zależnie od obiektywu) . Również w exif zdjęcia na komputerze będziemy mogli odczytać jakiego obiektywu użyliśmy jeśli do niego zaprogramujemy chip. Prócz tego można ustawiać korekcje back i front focusa (ostrzenie przed i za obiektem).

wartości przysłon od f/1.2 do f/45;

wartość ogniskowej można ustawić od 1mm do 65535mm;

korekcja BF/FF jest aż w 31 stopniach

Reszta to "zwykły" przyjaciel - DANDELION :)

Jak ciężko jest ustawiać manualnie prawidłowo ostrość wielu z nas myślę się już przekonało. Czasami jest to wręcz niemożliwe, np w ciemnym pomieszczeniu. Ta przejściówka fabrycznie wyposażona w tzw. chip DANDELION na szczeście niemalże całkowicie rozwiązuje te problemy.

Działanie "dandeliona" jest proste ale genialne

DANDELION komunikuje się z elektroniką aparatu odpowiedzialną za ostrzenie. Trik polega na małym oszustwie korpusu aparatu że ma do czynienia z obiektywem wyposażonym w funkcję automatycznego ustawiania ostrości. Adapter uruchamia specjalne układy odpowiedzialne za potwierdzanie ostrości. Dociskając spust migawki do połowy (czyli tak samo jak to robimy w obiektywach z AF), aparat informuje o tym, czy w danym punkcie złapał ostrość. Ostrość ustawiamy nadal ręcznie, kręcąc pierścieniem ostrości, jednak komfort jaki daje potwierdzanie ostrości jest nieporównywalne do frustracji, którą może wywołać ostrzenie przy pomocy zwykłego adaptera.

Informacją o złapaniu ostrości jest sygnał dźwiękowy albo zapalenie lampki w wizjerze - czyli dokładnie tak samo jak przy obiektywie z AF. Teraz już wiemy, że jest ostro. Dociskamy spust migawki i mamy pewność że ostrość jest tam gdzie powinna.

Praca z obiektywami Mamiya może odbywać się w trzech trybach : PAM. Tryb P (półautomat) A priorytetu przysłony oraz pełny manual M.

Potwierdzenie ostrości działa w zakresie F 1.2 do F 8

adapter Nikon na NEX

Adapter posiada zabezpieczenie przed "przekręceniem" w bagnecie aparatu. Jest bezpieczny. Nie ma więc obaw, że cokolwiek uszkodzimy w aparacie.

adapter Nikon na NEX

Adapter wykonany jest z wysokiej jakości materiałów.

adapter Nikon na NEX

Adapter nie powoduje zwierania styków w korpusie.

Sposób użycia adaptera:

Adapter przymocowujemy najpierw do naszego obiektywu Mamiya. Następnie obiektyw z adapterem przykręcamy do naszego body. Ostrość ustawiamy manualnie, podobnie z przysłoną którą ustawiamy na obiektywie. Jeśli fotografujemy w trybie A aparat sam dobierze za nas automatycznie czas naświetlania (taki tryb jest najwygodniejszy w większości przypadków). Oczywiście możemy również sami kontrolować czas naświetlania na pełnym manualu. Proponuje na początku ostrzyć na pełnej dziurze - wtedy łatwiej trafić w punkt - a potem domknąć przysłonę do żądanej wartości i nacisnąć spust migawki w naszym aparacie. Przysłonę regulujemy na adapterze.

ADAPTER DOSKONALE NADAJE SIĘ RÓWNIEŻ DO KRĘCENIA FILMÓW!

Współpracuje z całą rodziną CanonEOS 300D/350D/400D/450D/500D/1000D

EOS 10D/20D/30D/40D/50D

EOS 5D/5D mkII/7D/1D/1Ds/1D markII/1Ds markII/1D markIII/1Ds markIII

i inne!

POLECAM RÓWNIEŻ WYSOKIEJ JAKOŚCI PASEK NADGARSTKOWY DOSTĘPNY TERAZ W BARDZO ATRAKCYJNEJ CENIE!

Gwarancja (24 miesiące).

Adapter MAMIYA na CANON EOS EF potwierdzenie AF PROGRAM PRO

Adapter MAMIYA na CANON EOS EF potwierdzenie AF PROGRAM PRO

POTWIERDZEIE OSTROŚCI 

WERSJA PROGRAMOWALNA!

BLOKADA BOLCA PRZYSŁONY 

OSTRZY RÓWNIEŻ NA NIESKOŃCZONOŚĆ

GRATIS DEKIEL

INSTRUKCJA