Adapter M42 na NIKON z BLOKADĄ!

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Nowy

  • REWELACYJNY ADAPTER W REWELACYJNEJ CENIE!
  • UWAGA! ADAPTER Z BLOKADĄ! NIE MUSISZ SAM BLOKOWAĆ OBIEKTYWU. PRZYSŁONA OD RAZU DZIAŁA JAK POWINNA.

Więcej szczegółów

15,00 zł

Add to wishlist

Więcej informacji

Adapter M42 (obiektyw) -Nikon (body)

Przedmiotem sprzedaży jest adapter (przejściówka, pierścień, konwerter, redukcja) M42 (obiektyw) na Nikon (body). Pozwalają one nabezproblemową współpracę z KAŻDYM obiektywem M42.

NIEZWYKLE WYGODNY:

UWAGA! ADAPTER ZOSTAŁ WYPOSAŻONY W DODATKOWY KOŁNIERZ - TZW. BLOKADĘ! TERAZ NIE MUSISZ SAM BLOKOWAĆ PINU OBIEKTYWU ABY PRZYSŁONA OD RAZU DZIAŁAŁA!

Adapter umożliwia podłączenie doskonałych i często optycznie rewelacyjnych szkieł M42 takich do cyfrowych i analogowych korpusów Nikona.

Adapter nie posiada soczewki, nie ostrzy zatem na nieskończonoć. Nadaje się do portretów oraz zdjęć makro.

Adapter ma zabezpieczenie przed "przekręceniem" w bagnecie body. Więc nie ma się co obawiać że coś sobie uszkodzimy w aparacie.

Adapter jest wykonany z wysokogatunkowego stopu aluminium, galwanizowanego chemicznie na kolor czarny.

Nie powoduje zwarcia styków w korpusie.

Sposób użycia adaptera:

Adapter nakręcamy na gwint obiektywu M42. Następnie obiektyw z nakręconym adapterem przykręcamy do naszego body. Ostrość ustawiamy manualnie, podobnie z przysłoną którą ustawiamy na obiektywie. Jeśli fotografujemy w trybie Av aparat sam dobierze za nas automatycznie czas naświetlania (taki tryb jest najwygodniejszy w większości przypadków). Oczywiście możemy również sami kontrolować czas naświetlania na pełnym manualu. Proponuje na początku ostrzyć na pełnej dziurze - wtedy łatwiej trafić w punkt - a potem domknąć przysłone na obiektywie do żądanej wartości i nacisnąć spust migawki w naszym aparacie.

Współpracuje z całą rodziną NIKON D40, D40x, D50, D60, D70, D70s, D80, D90, D100, D200, D300, D300s, D700, D3000, D5000, D2h, D2x, D3, D3x, D5 i inne

Prócz adapterów do Nikona na innych aukcjach sprzedaję adaptery pod inne systemy. Fotografia jest moją pasją.

Gwarancja producenta nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych

Adapter M42 na NIKON z BLOKADĄ!

Adapter M42 na NIKON z BLOKADĄ!

  • REWELACYJNY ADAPTER W REWELACYJNEJ CENIE!
  • UWAGA! ADAPTER Z BLOKADĄ! NIE MUSISZ SAM BLOKOWAĆ OBIEKTYWU. PRZYSŁONA OD RAZU DZIAŁA JAK POWINNA.